O nas
Kontakt

Chcesz pracować w Disneylandzie? W miarę rozszerzania działalności Disneya dostępnych będzie 8500 stanowisk pracy

Laura Kowalczyk

Chcesz pracować w Disneylandzie?  W miarę rozszerzania działalności Disneya dostępnych będzie 8500 stanowisk pracy

Disneyland Paris rozpoczyna dużą kampanię rekrutacyjną, której celem jest zatrudnienie 8500 pracowników, ze szczególnym naciskiem na kluczowe stanowiska konserwacyjne.

Disneyland Paris rozpocznie masową kampanię rekrutacyjną, której celem będzie zatrudnienie 8500 nowych pracowników, w tym 1500 na umowy stałe.

Aby sprostać wymaganiom swoich rozległych atrakcji, park w szczególności skupia się na zadaniach konserwacyjnych, podkreślając niedostatek zasobów potrzebnych do renowacji. .

Pomimo swojej światowej reputacji park stoi przed wyzwaniami związanymi z niedoborami siły roboczej, szczególnie w kluczowych branżach związanych z konserwacją.

Menedżerowie ds. zasobów ludzkich w Disneyland Paris wyrazili pilną potrzebę rekrutacji wykwalifikowanych pracowników, którzy będą w stanie konserwować i naprawiać atrakcje, zdając sobie sprawę z ostrej konkurencji między parkami w pozyskiwaniu takich talentów.

Specjaliści zajmujący się konserwacją, na których jest duże zapotrzebowanie

Park aktywnie poszukuje kandydatów do ponad trzydziestu zawodów zajmujących się renowacją atrakcji, w tym techników i inżynierów. Łącznie w tym obszarze dostępnych jest ponad 120 stałych stanowisk pracy.

Niedobór umiejętności obsługi jest ewidentny, a osoby nowe w branży atrakcji są witane obietnicą wynagrodzenia nieco powyżej płacy minimalnej (2%) na początku zatrudnienia.

Ta inicjatywa rekrutacyjna nie jest niczym nowym dla Disneyland Paris. W zeszłym roku park podczas swojej corocznej kampanii ogłosił plany zatrudnienia kilku tysięcy pracowników. Zatrudniający obecnie prawie 16 000 pracowników park został uznany przez Narodowy Instytut Statystyki i Studiów Ekonomicznych za „jeden z największych przedsiębiorstw we Francji”.

Po przezwyciężeniu wyzwań związanych z kryzysem zdrowotnym, który doprowadził do tymczasowego zwolnienia prawie 1000 pracowników, Disneyland Paris koncentruje się obecnie na rozbudowie i dywersyfikacji siły roboczej.

Strategiczne plany ekspansji

Wraz z niedawną inauguracją „Krainy Avengersów” i planami rozbudowy kolejnej przestrzeni tematycznej, Disneyland Paris spodziewa się dziesięciokrotnie zwiększyć swoje potrzeby rekrutacyjne.

Kierownictwo parku podkreśliło ciągły wzrost i rozwój i stwierdziło, że pozycjonuje Disneyland Paris jako kwitnące centrum branży parków tematycznych.

Po sukcesie letniej kampanii rekrutacyjnej Parc Astérix, w ramach której zatrudniono 2000 pracowników sezonowych, ogłoszenie Disneyland Paris po raz kolejny pokazuje odporność i dobrobyt parków rozrywki, podkreślając branżę, która wydaje się niewrażliwa na aktualne problemy gospodarcze.