W tym tygodniu świat mody mocno się wstrząsnął dzięki współpracy Crocs i McDonald’s…
Krążyły plotki. Starożytna przepowiednia, która zwiastowała rychłą śmierć mody…
Ale teraz zostało to potwierdzone.
Crocs i McDonald’s połączyły siły, aby wprowadzić na rynek cztery modele butów w barwach amerykańskiego giganta fastfoodowego, a także trzy modele nostalgicznie skupione wokół McDonaldlandu i jego bohaterów (Grimace, Birdie, Hamburglar). Od tego tygodnia wreszcie dostępne będą produkty tej firmy do noszenia.
Chcielibyśmy odwrócić wzrok, ale okazuje się to trudne.
McDonald’s i Crocs podzielają już tę samą filozofię, wyrażoną w haśle „Come as you are”. Ale poszli o krok dalej, oferując te chodaki – których cena detaliczna wynosi od 70 do 75 euro za parę.
Strome, ale do każdego modelu dołączona jest pasująca para skarpetek oraz przypinki, dzięki którym możesz spersonalizować swoje dumne obuwie. Więc to jest… coś.
A co ważniejsze, część zysków zostanie przekazana organizacji charytatywnej Ronald McDonald House na rzecz chorych dzieci.
Kolekcja Mcdonald’s X Crocs trafiła do sprzedaży w tym tygodniu, a niektóre modele chodaków z limitowanej edycji zostały już wyprzedane. Na wypadek, gdybyś miał jakiś pomysł na wypełniacze do pończoch…