Właściciel platformy mediów społecznościowych, miliarder, Elon Musk, powiedział, że dzięki tej zmianie artykuły prasowe będą wyglądać lepiej.
X (wcześniej znany jako Twitter) zmienił sposób udostępniania artykułów na platformie mediów społecznościowych, dzięki czemu nagłówki nie pojawiają się już w postach.
Właściciel miliardera Elon Musk potwierdził, że stał za zmianą w sierpniu, stwierdzając, że „znacznie poprawi” ona wygląd udostępnianych wiadomości.
Jednak reklamy na platformie nadal pojawiały się na pierwszych stronach gazet.
Musk, samozwańczy zwolennik wolności słowa, od czasu swojego przejęcia w zeszłym roku dokonał dużych zmian na platformie mediów społecznościowych.
Latem zmienił nazwę platformy na X, zastępując dobrze znanego niebieskiego ptaka kojarzonego z Twitterem.
Ograniczył także moderację treści, zastąpił dotychczasowy system weryfikacji na Twitterze usługą płatnej subskrypcji i zwolnił większość pracowników platformy.
Musk od dawna krytycznie odnosi się do głównych organizacji informacyjnych, a w sierpniu „Washington Post” doniósł, że X miał opóźnienia w połączeniach z niektórymi firmami medialnymi i konkurencyjnymi platformami mediów społecznościowych.
Po przejęciu Twittera w zeszłym roku zawiesił konta niektórych prominentnych dziennikarzy, a następnie je przywrócił.
Osoba kontaktowa z mediami społecznościowymi odpowiedziała automatycznie na prośbę TylkoGliwice o komentarz: „Teraz zajęty, sprawdź później”.
Zdjęcie udostępnione wraz z postem dotyczącym artykułu prasowego nadal zawiera link do udostępnionego elementu.