O nas
Kontakt

Nowa, hiperrealistyczna gra o stylizacji mody autorstwa Tommy’ego Hilfigera trafi na smartfony w styczniu

Laura Kowalczyk

US fashion designer Tommy Hilfiger is releasing his first fashion mobile game in January.

Słynny amerykański projektant wypuszcza FashionVerse, interaktywną grę mobilną, która wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję do tworzenia fotorealistycznych awatarów, tła i rekwizytów.

Tommy Hilfiger przenosi wybieg do Twojej kieszeni dzięki nowej interaktywnej grze wideo na urządzenia mobilne, która pozwala stylizować modowe stylizacje 3D.

Film inwestycyjny amerykańskiego projektanta Hilfiger Ventures połączył siły z twórcą gier Tilting Point, aby stworzyć FashionVerse, grę mobilną skierowaną do pokolenia Z i pokolenia Millenialsów. Premiera odbędzie się w styczniu na urządzeniach z systemem iOS i Android oraz za pośrednictwem aplikacji mobilnej Netflix.

Hilfiger sam wpadł na pomysł FashionVerse, mówiąc, że chce wykorzystać najnowocześniejszą technologię, aby poszerzyć świat mody w wciągającej i interaktywnej grze.

FashionVerse wykorzystuje najnowocześniejszą technologię – został opracowany przy użyciu modelu AI, który tworzy hiperrealistyczne awatary, scenerie i rekwizyty, ożywiając oszałamiający wizualnie wirtualny świat.

Zgodnie z oficjalnym opisem gry, gracze mogą stylizować sceny „na podstawie najnowszych trendów w modzie, marek IRL i tła”.

Zobacz ten post na Instagramie

Post udostępniony przez FashionVerse (@playfashionverse)

Istnieją dwa tryby rozgrywki – tryb Stylista, w którym gracze mogą tworzyć pełne sceny, korzystając z wybranej listy ubrań, butów, akcesoriów i tła; oraz tryb Trendsetter, w którym gracze mogą tworzyć moodboardy przedstawiające ich ulubione stroje.

„Moim życiowym celem było uczynienie mody bardziej dostępną” – stwierdziła Hilfiger w oświadczeniu. „Biorąc pod uwagę, jak wiele osób interesuje się modą za pośrednictwem telefonów, pomyślałem, że musi istnieć sposób, aby zjednoczyć wszystkich w jedną społeczność, zapewniając bardziej wciągające doświadczenia”.

FashionVerse jest w istocie grą społecznościową, co oznacza, że ​​gracze mogą dzielić się swoimi ukończonymi pracami, głosować na kreacje innych stylistów lub komentować ich ulubione stylizacje.

Twórcy podkreślili także znaczenie różnorodności i reprezentacji – w grze dostępny jest szeroki wybór awatarów, w tym modele dowolnej wielkości, pochodzenia etnicznego, umiejętności i póz. Jeden z awatarów opublikowanych na koncie FashionVerse na Instagramie ma protezę nogi.

Hilfiger nawiązał współpracę z głównymi markami z branży modowej, rozrywkowej, artystycznej i kosmetycznej, aby w ciągu kilku tygodni po premierze stworzyć w grze serię markowych wyzwań.

Gracze będą mogli wejść w interakcję z prawdziwym światem mody, a także uzyskać dostęp do ekskluzywnych cyfrowych materiałów autorstwa znanych artystów i muzyków.

Celem gry jest połączenie światów mody, muzyki i popkultury w jeden stylowy, wciągający pakiet.