Ronan Harris, prezes Snapchata na region EMEA, współzałożyciel Influencer.com, Casper Lee i twórca treści Tue Nguyen wyjaśniają, w jaki sposób gospodarka influencerów, warta 250 miliardów dolarów, zmienia przyszłość biznesu.
Giełda zagłębia się w gospodarkę influencerów. Firmy znajdują nowe sposoby na współpracę z coraz większą liczbą internetowych influencerów.
Szacuje się, że 200 milionów ludzi obecnie określa siebie jako twórców treści, a wielu z nich chce uczynić tę pasję swoim głównym źródłem dochodu. Co ciekawe, mniejsi influencerzy, mający mniej niż 50 000 obserwujących, odgrywają kluczową rolę w napędzaniu wzrostu w tym sektorze.
Ronan Harris, prezes SnapChat na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, omawia czynniki przyczyniające się do sukcesu Snap na rynku wartym ponad 250 miliardów dolarów na całym świecie. Ronan podkreśla znaczenie rozszerzonej rzeczywistości w kształtowaniu długoterminowych celów Snap.
Casper Lee opowiada, jak przeszedł drogę od jednego z pierwszych globalnych twórców treści na YouTube do szefa agencji, której celem jest pomaganie innym influencerom w osiąganiu sukcesów.
W tym wydaniu występuje również Tue Nguyen, szefowa kuchni, która stała się gwiazdą mediów społecznościowych z siedzibą w Los Angeles. Tue słynie z tworzenia filmów prezentujących jej talent do przyrządzania wietnamskiego jedzenia i ujawniania przepisu na osiągnięcie sukcesu komercyjnego w erze influencerów.