O nas
Kontakt

„To pasuje”: Iberyjczycy rezygnują z aplikacji randkowych, aby znaleźć partnerów w supermarketach

Laura Kowalczyk

Tinder. Peter Morgan Source - AP

Mercadona to nowe, gorące miejsce w świecie randek na Półwyspie Iberyjskim wśród młodych singli, którzy masowo przybywają do tej sieci supermarketów, skuszeni najnowszym trendem na TikToku.

Coraz więcej osób zauważa, że ​​pokolenie Z szybko nudzi się niekończącym się procesem polubień, przesuwania palcem, klikania i niezręcznych wiadomości prywatnych, gdy szuka czegoś bardziej owocnego niż niezobowiązująca znajomość.

Nowy trend na TikToku zachęca młodych singli, aby udali się do sieci supermarketów Mercadona między godziną 19:00 a 20:00, aby „pora na flirt” i włożyli do koszyka na zakupy ananasa do góry nogami jako sygnał dla innych.

Gdy znajdą kogoś, kto wydaje im się atrakcyjny i zastosują tę samą technikę, powinni uderzać koszykami o siebie, aby dopasować do siebie te same produkty.

Osoby, które zastosowały się do tej „sztuczki Mercadony”, stwierdziły, że ludzie chodzą do tej sieci supermarketów tylko po to, żeby nawiązać kontakty towarzyskie, a nie po artykuły spożywcze.

Trend ten narodził się w mediach społecznościowych i zyskał popularność po tym, jak hiszpańska aktorka i komik Vivy Lin zamieściła w tym okresie skecz ze swoją przyjaciółką Carlą Alarcón w Mercadonie.

Tydzień później film nadal cieszy się dużą oglądalnością i zainteresowaniem.

@yosoyvivylin ¿Lo sabíais? 🤣🤣🤣🤣 // Muero con las cosas de mi @Carla Alarcón Román ♬ Dziwaczna, trzymająca w napięciu komedia niezależna (1115050) – Kenji Ueda

Pierwszy sygnał tego trendu pojawił się w 2017 r., kiedy to uczestniczka programu „Pierwsze randki” opisała siebie jako „beznadziejną romantyczkę”.

Ten nowy manewr dopasowywania wywołał spore poruszenie w mediach społecznościowych, a użytkownicy zaczęli tworzyć swoje najlepsze memy.

Portugalia podąża śladami hiszpańskich zwyczajów zakupowych

Algorytm tego trendu dotarł już na rynek portugalski.

Użytkownicy TikToka i X zaczęli dzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z wykorzystaniem „sztuczki Mercadona”.

W miarę rozwoju tej sztuczki powstają nowe kody, które dyktują czyjeś intencje. Znalezienie miłości w supermarkecie może być więc trudniejsze, niż się spodziewano.

Przykładowo, nowe przepisy pokazują, że czekoladki mogą być oznaką czegoś nieformalnego, podczas gdy warzywa pakowane w wózek są oznaką poważniejszego zaangażowania.