O nas
Kontakt

Czy głosowanie w wyborach w Wielkiej Brytanii może sprawić, że będziesz bardziej seksowna? Nowe badania mówią „tak”

Laura Kowalczyk

Saatchi & Saatchi launches campaign to get young voters to the polls.

Firma Saatchi & Saatchi opracowała nową, odważną kampanię mającą na celu zmotywowanie młodych ludzi do głosowania w nadchodzących wyborach powszechnych w Wielkiej Brytanii.

Można powiedzieć, że seks jest aktem głęboko politycznym. To, z kim uprawiamy seks i w jaki sposób, to kwestie polityczne. Ale czy polityka sama w sobie może być seksowna?

Cóż, w obliczu zbliżających się wyborów powszechnych w Wielkiej Brytanii agencja reklamowa Saatchi & Saatchi opracowała nową, cudownie wyuzdaną kampanię, mającą na celu przyciągnięcie młodych ludzi do lokali wyborczych i zarejestrowanie się do 18 czerwca.

Ich odważna propozycja? Głosowanie sprawi, że będziesz bardziej seksowny.

Z nowych badań zleconych na potrzeby kampanii wynika, że ​​40% osób w wieku 18–24 lat postrzega zwykłych wyborców jako bardziej atrakcyjnych. Co więcej, ponad połowa ankietowanych kojarzy głosowanie z większą inteligencją, a ponad jedna trzecia uważa, że ​​wyborcy są bardziej godni zaufania.

Na tym nie zakończyły się badania. Zagłębiono się także w zachowania randkowe wyborców i osób niegłosujących. Najwyraźniej 20% osób uważa, że ​​osoby niegłosujące częściej zachowują się niegrzecznie wobec kelnerów, a 21% uważa, że ​​to osoby, które dominują na pierwszej randce i mówią tylko o sobie.

Projekty w ramach kampanii „Głosowanie jest gorącym AF”.

Kampania jest odpowiedzią na rażące statystyki, według których w wyborach powszechnych w 2019 r. głosowała około połowa osób w wieku 18–34 lat w porównaniu z prawie 80% osób w wieku powyżej 65 lat.

Inicjatywa zatytułowana „Głosowanie jest gorącym AF” w sprytny sposób integruje elementy kultury randek internetowych. Na nowo wyobraża sobie znacznik wyboru „X” do głosowania jako symbol atrakcyjności, flirtując z zabawną grafiką zawierającą pikselowane obrazy i sugestywne emoji, takie jak zawsze popularny bakłażan.

Projekty zawierają także bezczelne hasła, takie jak „Weź udział w ankiecie”, „Porozmawiaj ze mną o frekwencji” i „18+ nie bez powodu”.

„Znalezienie odpowiedniego przekazu we właściwym momencie, który wpłynie na rzeczywistą zmianę zachowania, ma miejsce wtedy, gdy reklama ma największą siłę” – mówi Franki Goodwin z Saatchi & Saatchi.

„Odnalezienie prawdziwego świata, w którym młodzi ludzie angażują się w politykę, było niezwykle interesującym doświadczeniem – miejscem, które często może wydawać się najmniej atrakcyjnym i najmniej młodym miejscem na ziemi, a które nie jest dobre dla nikogo”.

On się nie myli. Jak mówi stare przysłowie – seks się sprzedaje.

Dlatego pamiętaj, aby zarejestrować się, aby głosować, aby Twój głos został usłyszany, a kto wie, może po prostu doprowadzi Cię to do Twojej bratniej duszy.