Uwielbiasz kanapki i nie przepadasz za swoim imieniem? Cóż, Subway ma cię w zasięgu ręki.
Sieć kanapek typu „buduj sam”, która ma ponad 42 000 lokalizacji w 100 krajach, chce podarować komuś darmowe kanapki na całe życie.
To miłe z ich strony.
Ale, jak mówi przysłowie, nie ma czegoś takiego jak darmowy lunch.
Oto haczyk: dożywotnia dostawa, jeśli fani zgodzą się legalnie zmienić swoje imię na „Subway”.
Do jutra (4 sierpnia) strona SubwayNameChange.com jest otwarta, aby mieć szansę na wygranie subskrypcji, a zwycięzca zostanie wybrany losowo 7 sierpnia.
Zgodnie z oficjalnymi zasadami konkursu, zwycięzca konkursu musi przejść weryfikację i przedstawić firmie dowód zmiany nazwy w ciągu czterech miesięcy od przyjęcia nagrody. Dożywotnia dostawa subskrypcji będzie miała formę jednorazowej płatności w wysokości 50 000 USD (45 747 EUR) w kartach podarunkowych Subway. Ponadto firma przekaże zwycięzcy 750 USD (686 EUR) na pokrycie kosztów prawnych związanych ze zmianą nazwiska.
To nie pierwszy raz, kiedy Subway obiecał jednemu szczęśliwemu uczestnikowi dożywotnie darmowe subskrypcje.
„W 2022 roku jeden superfan obozował przez dwa dni, aby zrobić długi na stopę tatuaż z logo Subway Series w zamian za darmowe Subway na całe życie” – oświadczyła sieć w ogłoszeniu.
W lutym firma ogłosiła, że oficjalnie wycofuje wstępnie pokrojone mięso. Następnie, w zeszłym miesiącu, Subway zadebiutował nową kanapką zawierającą wędliny, które są krojone na miejscu w restauracjach, a nie wstępnie porcjowane.
Aby wprowadzić kolekcję „Deli Hero”, sieć przeprowadziła gruntowną przebudowę, która zajęła ponad dwa lata, według Subway, który nazwał ją „jedną z najbardziej złożonych zmian, jakie kiedykolwiek wprowadziła marka”. Zainwestowała ponad 80 milionów dolarów (73 miliony euro) w krajalnice do mięsa delikatesowego i zainstalowała je w ponad 20 000 restauracji. Od debiutu nowej kanapki Subway twierdzi, że sprzedał ponad dwa miliony Deli Heroes.
Więc uwolnij Deli Heroes czy swoją tożsamość? Masz czas do jutra wieczorem na podjęcie decyzji.